واکنش عرب نیا در برنامه هفت




























Blog . Profile . Archive . Email . Design by .


Dont forget poor children

 
گروه خبری نقد فارسی: فریبرز عرب‌نیا که اظهارات دو هفته گذشته‌اش در برنامه «هفت» سوءتفاهامات بسیاری را در میان اهالی رسانه برانگیخته بود و حامد بهداد هم جوابیه‌ای خطاب به او را منتشر کرده بود، در سومین حضور خود در برنامه «هفت» از این مساله سخن گفت که هرچند می‌تواند از بهداد شکایت کند اما از او گله‌ای ندارد. بخش‌هایی از گفته‌های عرب‌نیا در این برنامه را در ادامه می‌خوانید:
می‌شود حرف زد

در مورد بازتابهای حرفهای گذشته خود باید بگویم، حسن مطرح شدن این مسائل این بود که تجربه کردیم می‌شود در مورد این گونه مسائل صحبت کرد و به ورطه های ناخوشایند نغلطید.
جریان بسیار خطرناک

در صحبت های پیشین از آن جا که من رسم جوانمردی نمی‌دانستم که از کسی اسم ببرم سعی کردم به هیچ کس اشاره نکنم. من نظرم نسبت به هیچ شخص خاصی نیست و در مورد جریاناتی است که برخی از دوستان در این جریانات قربانی شده اند. در صحبت‌های گذشته به کسی اشاره کردم که با گرفتن پول از مردم آنها را وارد عرصه بازیگری می‌کند؛ همه ما می‌دانیم تهیه کنندگانی در سینما هستند که این کار را می‌کنند و این جریان بسیار خطرناک شده است.
هیچ شکایتی ندارم

یکی از همکاران من در یکی از رسانه‌هایی که بارها تاکید کرده‌ایم غیر شرافتمندانه عمل می‌کنند حرفهایی را خطاب به من زده بود که بیشتر هتاکی بود. من به این شخص گله ای ندارم و با وجود اینکه در حداقل پنج مورد، صحبتهای ایشان قابل پیگیری قانونی است اما من به صراحت اعلام می کنم دعوا به هیچ وجه بین ما بازیگران نیست و من نه تنها اسم نبردم بلکه بارها اعلام کردم من از جریاناتی صحبت می کنم که جلوی ماندگاری بازیگران را می گیرند.
از خلیل عقاب پوزش می‌خواهم

به نظر من تمام هتاکی‌های این همکار قابل بخشش است به جز یک مورد که در آن از آقای خلیل عقاب با تحقیر نام برده شد. به نظر من ایشان در سرگرم‌سازی فرهنگی کار بزرگی در این مملکت انجام داده اند و برای اولین بار سیرکی را به ایران آوردند، اما متاسفانه ما سالها است که از کسی سپاسگزاری نمی‌کنیم؛ من از طرف جامعه بازیگری از ایشان پوزش می‌خواهم.
از این به بعد پیگیری می‌کنم

در بخشی از نامه بازیگر معروف به خانواده من توهین شده بوده و اگر پیگیری نکردم به این خاطر بوده که جامعه سینمایی آبرویش نرود اما از این به بعد هر یک از همکاران و مطبوعات به من و خانواده‌ام اهانت کنند من از طریق قوانین جمهوری اسلامی با تمام قدرت این موضوع را پیگیری می‌کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,ساعت 16:34 توسط mohamad hossein| |


Design By : Night Skin